torsdag den 11. oktober 2012

Tørklæde i Dream Colour

Da jeg jo (stadig) ikke har givet mig i kast med strikningens kunst, er det heldigt, at jeg har de allerbedste kunder, som kommer med den ene lækre ting efter den anden til mig :)

Jeg vil gerne vise det fine tørklæde Kirsten har strikket i Dream Colour fra Mayflower. Jeg er normalt ikke den største fan af garn der skifter farve, men det her kommer i en utrolig smuk farveskala. Ti forskellige farvekombinationer - nogle enddog ret dristige. Kvaliteten, 100% uld, er virkelig blød og lækker, og prisen er næsten det allerbedste; 60 kr. for 100 g!

Til tørklædet på billedet nedenfor er der gået 2 ngl. af farven MS39, og det er strikket efter denne opskrift.

Det blå tørklæde er en prøve fra Mayflower, og det er strikket i farven MS29.

Har du mod på at gå i gang, men mangler strikkepinde er der nu godt nyt! Jeg har købt Addi turbo rundpinde ind, og de findes i webshoppen lige her. Der kommer også lige straks et udvalg af Knit Pro strømpe- og rundpinde.

God fornøjelse :)

 


 

3 kommentarer:

  1. Det er jo som skabt til dig det tørklæde med netop de fine farver!

    SvarSlet
  2. fortryder helt at jeg ikke købte noget i søndags . det kan være jeg må ind forbi fredag i næste uge

    SvarSlet
  3. Det er da lækkert! Flot garn.

    SvarSlet